16/07/2024

Specjalista ds. rozwoju pracowników

Opis stanowiska

  • Wdrażanie strategii personalnej i działań zgodnych z polityką i wytycznymi firmy w zakresie HR
  • Projektowanie i prowadzenie sesji szkoleniowych dla pracowników i menadżerów
  • Wspieranie zaangażowania pracowników, prowadzenie planowania sukcesji i programów przeglądu talentów
  • Analiza rynku pracy pod kątem zapotrzebowania szkoleniowego (tworzy bazę instytucji szkoleniowych i ofert edukacyjnych)
  • Zapewnienie kompleksowego wsparcia menadżerom w zakresie budowania, zarządzania i rozwoju ich zespołów;
  • Obsługa relacji i kwestii pracowniczych, oferowanie rozwiązań, rozwiązywanie problemów i zapewnianie zgodności wszystkich decyzji biznesowych z przepisami HR/prawa pracy
  • Wsparcie procesów rekrutacyjnych 
  • Analizowanie, prognozowanie, raportowanie danych HR mających wpływ na decyzje biznesowe oraz  rekomendowanie rozwiązań
  • Współpraca z zespołem EMEA Talent Acquisition Team oraz udział w wybranych projektach employer brandingowych
  • Przyczynianie się do rozwoju polityk i programów HR we współpracy z zespołem HR
    • (adaptacja, oceny okresowe, rozwój, rekrutacja, onboarding, talent management)
  • Udział w realizowanych w organizacji projektach HR, wdrażanie i koordynowanie centralnych (globalnych i regionalnych) programów, procesów, inicjatyw i narzędzi w obszarze HR
  • Monitorowanie trendów rynkowych, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie polityki HR
  • Współpraca z innymi członkami zespołu HR w kwestiach związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań czy realizacją bieżących potrzeb biznesowych
  • dbanie o rozwój dobrych relacji pracowniczych oraz budowanie zaangażowania poprzez wspieranie inicjatyw wewnętrznych
  • Inicjowanie pomysłów wspierających wzmacnianie kultury organizacyjnej

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, kierunkowe lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, prawa pracy oraz/lub potwierdzone wieloletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne oraz wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów oraz umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność czytania instrukcji i dokumentacji ze zrozumieniem                                                 
  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
  • Znajomość j. polskiego                        
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Wysoka kultura osobista i pogodne usposobienie  

Oferujemy

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej korporacji
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę na pełen etat, pierwsza umowa zazwyczaj na czas określony 6 m-cy, kolejna zazwyczaj na czas nieokreślony)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Ambitne zadania
  • Możliwość indywidualnego rozwoju (gruntowne wprowadzenie do pracy, regularne rozmowy oceniające, studia, kursy, szkolenia wewnętrzne, kursy językowe, ambitne zadania i motywujące cele)
  • Grupowe ubezpieczenie pracownicze finansowane przez pracodawcę
  • Dofinansowanie do programów sportowo-zdrowotnych
  • Spotkania integracyjne: bale noworoczne, pikniki rodzinne, treningi i turnieje piłki nożnej, wellbeing

Kontakt

Jesteś zainteresowany/-a ofertą? Prześlij dokumenty rekrutacyjne, abyśmy mogli Cię bliżej poznać. CV+list motywacyjny z określeniem stanowiska, na które aplikujesz, prześlij na adres biuro@hellermanntyton.pl wraz z podaniem możliwego terminu podjęcia pracy oraz oczekiwań dot. wynagrodzenia.
Masz dodatkowe pytania? Możesz skontaktować się z nami telefonicznie: 63 22 37 111 w godzinach od 08:00 do 16:00.

Termin składania dokumentów: 31.05.2024

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.